ZielsGelukkig -
Recensies en reacties van lezers

*Licht & Liefde, een prachtig boek, heel inspirerend en hierdoor kan je de dagelijkse ervaringen en uitdagingen van het leven in een ander licht zien, een boek wat ik iedereen zou aanbevelen!!!

*Licht & Liefde in één woord GE-WEL-DIG, jeminee, wat een herkenning, wat een tranen, dit is dus met me aan de hand. Marie-Claire, dankje, dankje, dankje, voor het delen van deze prachtige kennis!!!

*Wow! Net als de andere boeken van Marie-Claire van der Bruggen, is ook Licht & Liefde heerlijk geschreven. Duidelijke en begrijpelijke taal. Tijdens het lezen niets dan herkenning! Bij bepaalde stukken zelfs de tranen in de ogen. Een échte aanrader voor mensen die zich willen Her-Inneren.

*De inzichten zijn als praktische handgrepen om in vrede, gelukkig te leven, in verbondenheid en met vertrouwen. Terwijl ik het las, kwam de herinnering bij me boven aan mijn kinderjaren, waarin ik me soms bozig afvroeg, waarom er geen boek geschreven was waarin je lezen kon hoe je het beste zou leven – ik denk dat dit zo’n boekje is! Ook voor jonge zoekers makkelijk leesbaar.
Het boekje eindigt met de woorden: ‘Je hoeft niet anders te worden. Je hoeft je alleen maar te Her-Inneren wie je werkelijk bent!’

*Heb nu alle boekjes gelezen van Marie-Claire en het heeft mijn kijk op het leven heel erg veranderd. Het 1e boekje heeft mij enorm geholpen om over de angst voor de dood heen te komen en ben van het leven NU gaan houden. Het lezen van "Zielsgelukkig" leek voor mij een nog meer thuis komen en een bron van liefde en herkenning.
Met het lezen voelde het zo bekend alsof het mijn ervaring was!
Hoop dat heel veel mensen het gaan lezen en het gevoel kunnen doorgeven.

*'ZielsGelukkig' is een boek wat iedereen zou moeten lezen. Al jaren ben ik op zoek naar iets wat ik niet goed kan verwoorden, het lezen van dit boek heeft mijn kijk op het leven echt veranderd! Het boek bevat boodschappen die mij aan het denken hebben gezet, het lijkt in eerste instantie zover weg maar als je ervoor open durft te stellen zul je beseffen dat de boodschappen die de ik-persoon uit het boek krijgt van verschillende engelen boodschappen zijn die we allemaal ontvangen, we hebben het alleen niet altijd door. Na een moeilijke periode heeft dit boek mij geleerd dat ik vooral moet genieten van het nu en dat alle vervelende dingen uit het verleden ergens voor nodig zijn geweest. Ik durf nu een streep te trekken onder het verleden en kan weer genieten van alles wat er nu is. Ik ben de schrijfster van dit boek zeer dankbaar, dankzij haar prachtige boek voel ik me eindelijk Zielsgelukkig!

*Marie-Claire heeft met dit boek een cadeau aan ons allemaal gegeven. Zoals in het voorwoord van Mayana al staat: 'alles waar het om gaat is gezegd'. Wanneer je gaat leven volgens de inzichten van dit boek, verandert je leven op een mooie en fijne manier. Marie-Claire is een in en in respectvol, liefdevol en invoelend mens en zo is haar boek ook geschreven. Na het bezoeken van haar Her-Inneringsweekend en het lezen van dit boek, worden we allemaal 'ZielsGelukkiger'!

*Voor iedereen die wil weten hoe je het leven op aarde gelukkiger kunt maken en hoe je "thuis"op aarde kunt creëren is ZielsGelukkig een heerlijk boek! Op een liefdevolle en inspirerende wijze laat   Marie-Claire wederom zien hoe je je eigen geluk in eigen hand kunt nemen...chapeau!

*Ik heb dit inspirerende boekje met veel plezier en herkenning in één keer uitgelezen. Ik vind het erg goed dat Marie-Claire het boekje eenvoudig en op een leuke wijze geschreven heeft waardoor het voor een groot publiek toegankelijk is. Ik hoop dat door haar boekje steeds meer mensen bewust worden waar het in het leven om gaat!

*Een prachtig inspirerend boek dat je in één adem uitleest!         Marie-Claire geeft de liefdevolle groeten van Thuis aan je door.
In de armen en vleugels van de engelen worden we liefdevol door haar woorden omhelsd.Lees en ervaar zelf!

*Het lezen van je boek Het Sprookje van de dood was al een enorme herkenning en bevestiging voor mij. Waarom ik toch zo anders ben, voel, al vanaf jonge leeftijd. Dat er meer is tussen hemel en aarde dat wist ik al jong maar ondanks al vele vele boeken gelezen te hebben en al behoorlijk diep in het spirituele te zitten bleef ik met de vraag over waarom toch dat gevoel. Gevoel van triestheid naar onze wereld toe. al schijnt de zon hoog aan de hemel, toch bekruipt me telkens weer dat verdrietige gevoel. Waarom krijg ik het niet "weg". Meditaties, Reiki, Engelen zelf voelen en waarnemen, gesprekken met mijn gids, toch kwam ik nog niet voor 100% aan het juiste antwoord. Totdat Het sprookje van de dood op mijn pad kwam en nu ZielsGelukkig, het boek dat ik nog extra nodig had. Eindelijk eindelijk kan ik dat gevoel van heimwee een plaats geven, er mee om leren gaan. Zo mooi zo puur geschreven. Recht uit een heel lief hart, een hart dat de engelen hebben uitgekozen om dit boek te kunnen en mogen schrijven.
Ik heb het gelezen en nog eens gelezen en telkens lees ik opnieuw
in liefde en licht.

*Voorwoord van de Voorzitter in het tijdschrift Terugkeer van de stichting Merkawah van zomer 2006 over
Het sprookje van de dood:
Marie-Claire van der Bruggen schreef een ontroerend mooi boekje. Toen ik het las, dacht ik 'Tja, daar zit je dan met een boekenkast vol spirituele, filosofische en esoterische literatuur. En komt er zo'n klein hap-snap-verhaaltje voorbij fietsen en kan de rest eigenlijk de prullenbak in, want hoe duidelijk kun je het zeggen?' Het Sprookje van de dood is een klein juweel waar je eigenlijk elke dag mee zou moeten beginnen om je te helpen herinneren waarvoor we ook weer op aarde zijn. Herinneren, niets dan herinneren. Of zoals de ware hypnotherapeut altijd zegt: 'ik breng je niet in trance, ik haal je juist uit de trance.' Elk mens in de ogen kijken, zo diep in de ogen kijken en dan herkennen...en dan nooit meer iets aanrekenen en slechts zeggen: 'Dank je wel.' Marie-Claire is er wonderwel in geslaagd een boek te schrijven, dat toegankelijk is voor zowel jong als oud. Ik had tranen in mijn ogen toen ik het verhaal las. En ik weet zeker dat zowel kinderen als volwassenen eenzelfde ontroering zullen voelen omdat het raakt aan het diepste van ons wezen. Ik wou dat we het hele verhaal konden afdrukken in de Terugkeer, om zo ook al onze lezers te inspireren. Het sprookje van de dood: een boekje waar heel veel BDE'ers(Bijna Dood Ervaring) herkenning maar vooral ook steun kunnen vinden. Het raakt de eenzaamheid aan en het heimwee. Twee begrippen die de BDE'er zo vertrouwd zijn. Meer woorden erover zeggen is overbodig, want de inhoud zegt meer dan genoeg!